Χρήσιμα Άρθρα
Φρούτα και λαχανικά
μειώνουν τις ρυτίδες!

Νέα έρευνα σε νοσοκομείο του Βερολίνου
έδειξε ότι οι άνθρωποι που τρώνε πολλά
φρούτα και λαχανικά έχουν λιγότερες ρυτίδες!
Οι άνθρωποι που τρέφονται με το
συνηθισμένο τρόπο διατροφής μπορούν να
δείχνουν νεώτεροι αν συμπεριλάβουν στα
γεύματά τους ντομάτες και πάπρικα
αναφέρεται από δερματολόγους σε Γερμανικό
περιοδικό.
Οι ελεύθερες ρίζες είναι ο κύριος παράγοντας
για την γήρανση του δέρματος και τον
καρκίνο. Για αυτό το λόγο χρειαζόμαστε με τη
διατροφή μας να παίρνουμε αντιοξειδωτικά.   
Ο οργανισμός μας δεν μπορεί να παράγει
αρκετά αντιοξειδωτικά, πρέπει να τα φτιάξει
με συστατικά που θα πάρει από τις τροφές
όπως είναι η βιταμίνη Α,C,D και E, καθώς και
Β καροτίνη.
Λαχανικά όπως τα καρώτα, οι ντομάτες, η
πάπρικα, και το καλέ περιέχουν πολλά
αντιοξειδωτικά.
Έρευνα που έγινε σε Νοσοκομείο του
Βερολίνου έδειξε ότι άνθρωποι που είχαν
υψηλά ποσοστά αντιοξυδωτικών στον
οργανισμό τους έδειχναν νεώτεροι λόγω του
ότι είχαν λιγότερες ρυτίδες.
Η έρευνα έδειξε ότι οι χορτοφάγοι είχαν
περισσότερα αντιοξειδωτικά στον οργανισμό
τους από ότι οι κρεατοφάγοι.
Οι δερματολόγοι προειδοποιούν ότι η
υπερδοσολογία αντιοξειδωτικών από
συμπληρώματα διατροφής μπορεί να
προξενήσει σοβαρή βλάβη στον
οργανισμό.      
Η φυσική πηγή δηλαδή τα φρούτα και τα
λαχανικά είναι και η ενδεδειγμένη.
ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΡΙΖΕΣ
ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!!!

Άρθρο της Ανίτα Μάλερ  Ειδικής Παθολόγου
- Ολιστικής Ιατρού

Τι είναι οξειδωτικό στρες;
Τι κοινό μπορεί να έχουν τα πρόωρα
γηρατειά, οι παθήσεις των αγγείων και της
καρδιάς, ο καρκίνος, τα εγκεφαλικά
επεισόδια,  ο καταρράκτης, η μειωμένη
ανδρική γονιμότητα;
Η απάντηση σύμφωνα με διακεκριμένους
ερευνητές, βρίσκεται στον ολέθριο ρόλο που
μπορούν να παίξουν οι ελεύθερες ρίζες σε
βάρος της υγείας μας. Οι ελεύθερες ρίζες είναι
συνήθως άτομα ή μόρια που έχουν χάσει ένα
ηλεκτρόνιο. Ως εκ τούτου γίνονται ασταθή
και εξαιρετικά επιθετικά. Έτσι, στην
προσπάθεια τους να συμπληρώσουν το
ηλεκτρόνιο που τους λείπει, προσβάλλουν τα
κύτταρα και αν δεν συναντήσουν την
κατάλληλη αντίσταση, μπορούν να
αλλοιώσουν τη μεμβράνη, το DNA και άλλα
δομικά συστατικά της. Το αποτέλεσμα μπορεί
να είναι ιδιαίτερα καταστροφικό για την
υγεία μας.
Σήμερα, διάφοροι παράγοντες όπως η
μόλυνση του περιβάλλοντος, το κάπνισμα, οι
ακτινοβολίες, η ηλεκτρομαγνητική και
γεωπαθητική επιβάρυνση, τα γρήγορα λιπαρά
ή τηγανιτά φαγητά, το σωματικό και
ψυχολογικό στρες, ευνοούν τη δημιουργία
μεγάλου αριθμού ελεύθερων ριζών.
ΝΕΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ  ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟΥ

    Άρθρο του Φίλιππα Σωφρονά από το Βήμα.

Από τα πλέον πανάρχαια γνωστά φυτά, το λινάρι για την κατασκευή των γνωστών «λινών»
υφασμάτων, και ακόμα γνωστό για τους σπόρους του, που αποτελούσε βασικό είδος διατροφής για
ανθρώπους και ζώα.
Στην τελευταία δεκαετία ο λιναρόσπορος έχει γίνει το κέντρο ενδιαφέροντος των πλέον κορυφαίων
ερευνητών επιστημόνων σε πολλά σημεία της γης, επιβεβαιώνοντας τις από αιώνες γνωστές υγειϊνές
ιδιότητές του.
Οι σπόροι του λιναριού περιέχουν μια ουσία γνωστή ως «διαλυτή ίνα» που όπως είναι γνωστό έχει
την ιδιότητα να ενσωματώνει τα μόρια χοληστερίνης στον οργανισμό, αποτελώντας μια
πολυσύνθετη ουσία που δεν απορροφάται από τον οργανισμό και που αποβάλλεται με τα
κόπρανα. Παράλληλα ο λιναρόσπορος φαίνεται να έχει θετική επίδραση σε καταστάσεις ερεθισμών,
αποτελώντας ένα προστατευτικό όπλο κατά των καρδιακών κρίσεων και εγκεφαλικών.
Πέραν αυτών όμως, ο λιναρόσπορος περιέχει και ένα ισχυρότατο αντιοξειδωτικό της κατηγορίας
Ωμέγα-3 παχέων οξέων, που, όπως έδειξαν πρόσφατες έρευνες, μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης
καρκίνων από ορμονικές αιτίες, όπως του προστάτη ή και του μαστού.
Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τορόντο βρήκαν ότι ασθενείς με καρκίνο του μαστού, που
κατανάλωναν muffins που περιείχαν λιναρόσπορο, παρουσίασαν επιβράδυνση στην ανάπτυξη του
καρκίνου.
Άλλες έρευνες φέρουν τον λιναρόσπορο ως ένα πολύτιμο μέσο για τη ρύθμιση της ζάχαρης στο
αίμα, προλαμβάνοντας παθήσεις όπως ζαχαροδιαβήτη.
Σε γηροκομείο της NOVA SCOTIA εξάλλου παρετηρήθη ότι, προσθέτοντας λιναρόσπορο στο
διαιτολόγιο των υπερηλίκων μειώθηκε αισθητά η δυσκοιλιότητά τους, σε σημείο που να μην
εχρειάζοντο ενέματα, υπόθετα και παρόμοια παρασκευάσματα.
Ας σημειωθεί ότι η κατανάλωση αλευριού από λιναρόσπορο έχει αυξηθεί αισθητά στον Καναδά τα
τελευταία χρόνια, ενόψει όλων αυτών των πορισμάτων των ερευνών που βγαίνουν στη
δημοσιότητα.
Ο λιναρόσπορος ίσως να μην είναι το θαυματουργό φάρμακο, όμως η προσθήκη του στα
καθημερινά είδη διατροφής μας σίγουρα είναι ευεργετική στην υγεία μας. Ο λιναρόσπορος είναι
αρκετά σκληρός και δεν απορροφάται εύκολα από τον οργανισμό. Γι’ αυτό και το αλεύρι του
λιναρόσπορου, στο ψωμί, στα muffins ή και ωμό μαζί με τα δημητριακά πρωϊνού (cereals), αποτελεί
μια επιπλέον σιγουριά για τη διασφάλιση άριστης υγείας.
Έγραψαν....
δικαιωμάτων. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή η χρήση αυτών χωρίς την αναφορά της πηγής.